Vaša košarica je trenutno prazna.

Probaj

Opća pitanja

Pitanje: Kako mogu stupiti u kontakt s vama?

  • E-mail: Naš tim će vam rado pomoći s vašim pitanjima i nedoumicama. Na e-mail poruke odgovaramo redoslijedom kojim ih dobivamo, a trudimo se da budemo što brži. Pišite nam na podrska-kupcima.hr@studio-moderna.com.

    Pružit ćemo vam odgovore na sva vaša pitanja u vezi s našim proizvodima, brendovima, obavijestima i često postavljanim pitanjima putem email-a.
  • Telefon: Iskoristite priliku i pitajte naše agente sve što vas zanima o našim proizvodima. Naručivanje telefonom vrlo je jednostavno, pa vas pozivamo da nas slobodno kontaktirate na 01 4040 407 (radno vrijeme: ponedjeljak - petak od 8:00 do 20:00, subota od 8:00 do 16:00 i nedjelja od 8:00 do 17:00).

Pitanje: Pružate li podršku i uživo preko chat-a?

Nudimo i ovu mogućnost, opcija za razgovor s našim agentom trebala bi biti vidljiva na svim našim web stranicama. Slobodno ju iskoristite, saznajte sve o našim proizvodima što vas zanima, jer naš je cilj prije svega zadovoljan i informiran kupac.

Pitanje: Imam li koristi od toga što kod vas imam otvoren korisnički račun?

Mi vjerujemo da imate.

  • Vaša kupovina je brža i jednostavnija, jer ne morate ponovno popunjavati nijedno od polja kada budete sljedeći put kupovali kod nas.
  • Možete početi kreirati vašu listu želja, vrlo jednostavno ćete moći stavljati zanimljive proizvode na popis unutar vašeg korisničkog računa.
  • Jednostavno možete pratiti sve vaše obavljene kupovine.
  • Jednostavno možete upravljati vašim e-mail pretplatama, odjavljivati se s lista ili pauzirati njihovo slanje.
  • Možete naručiti naše tiskane kataloge na vašu kućnu adresu i još mnogo, mnogo toga.

Pitanje: Kako mogu znati da je kupovina kod vas sigurna kupovina?

Mi se svaki dan brinemo da vaša kupovina preko TopShop web stranice bude 100% sigurna. Poštujemo i vašu privatnost, te smo u potpunosti posvećeni njenoj zaštiti.

Molimo vas pročitajte: 100% sigurna kupnja, Načelo privatnosti i Uvjeti korištenja kako biste saznali više.

Pitanje: Kako napisati komentar/recenziju o proizvodu?

Recenziju o proizvodu možete napisati vrlo jednostavno. Klikom na gumb "Ostavi komentar" dodajte vaš komentar u listu komentara.

  • Na stranici odabranog proizvoda možete vidjeti broj komentara i poveznicu "Dodajte vašu recenziju" ili će pisati " Prvi ostavite komentar o ovom proizvodu "; klikom ovdje bit ćete prebačeni na dno stranice s gumbom "Ostavi komentar".
  • Nakon što ste poslali svoj komentar/recenziju, bit će potrebno neko vrijeme prije nego što se ona pojavi na web stranici.

Pitanje: Kako mogu označiti vašu Facebook stranicu sa "Sviđa mi se"?

Označite našu Facebook stranicu sa "Sviđa mi se" klikom ovdje. Hvala!

Pitanje: Kako se prijaviti na vašu e-mail listu?

Na našu e-mail listu možete se prijaviti klikom na ovu web stranicu. Hvala!

Pitanje: Kako se odjaviti s vaše e-mail liste?

Ako više ne želite od nas primati bilo kakve e-mail poruke (ponude, članke itd.) molimo vas da se prijavite na vaš korisnički račun, te da kliknete na link "Pretplate na e-obavijesti" gdje ćete jednostavno moći upravljati s vašim pretplatama.

Prije toga vas molimo da još jednom razmislite, jer vas nećemo moći vratiti nazad na listu ako se odlučite da više ne želite primati naše e-mail-ove.

Pitanje: Kako mogu iskoristiti kupon koji sam dobio/la?

Korištenje kupona vrlo je jednostavno.

  1. Polje za unos kupona nalazi se na prvom koraku u vašoj košarici, prilikom zaključivanja narudžbe
  2. Upišite šifru kupona u označeno polje i kliknite na zeleni gumb "Aktiviraj".
  3. Vaša ušteda i/ili ostale pogodnosti će automatski biti prikazani s desne strane podataka o cijeni.

Molimo vas pročitajte Vodič za korištenje kupona za detaljne upute.

Klub 5*

Pitanje: Što mi donosi Klub 5* kartica?

Klub 5* kartica pruža vam 12 mjeseci najpovoljnije kupovine iz našeg bogatog asortimana. Kao privilegirani kupac, stječete pravo na brojne poklone, vaučere, te posebne cijene koje su kreirane samo za vas!

Pitanje: Do kada vrijedi članstvo u Klubu 5*?

Članstvo u Klubu 5* vrijedi godinu dana od datuma naručivanja kartice.

Pitanje: Kada mi stiže kartica?

Kartica stiže na vašu kućnu adresu u roku od 3 do 5 dana.

Pitanje: Kako plaćam članarinu?

Članarinu plaćate kao i svaki drugi artikl u našoj ponudi - jednim od standardnih načina plaćanja.

Pitanje: Može li se kartica platiti na rate?

Kartice Kluba 5* koje su skuplje od 200 kn možete platiti na rate.

Pitanje: Isporučujete li Klub 5* karticu u inozemstvo?

Ne, sve pošiljke isporučujemo isključivo na području Republike Hrvatske.

Pitanje: Koliko je sigurna moja narudžba?

Vaša narudžba je potpuno sigurna, a rizik kupovine je minimalan. Naime, ako ne budete u potpunosti zadovoljni proizvodima koje ste ovdje naručili, možete ih vratiti u roku od 30 dana od trenutka primitka pošiljke, a mi ćemo vam vratiti novac. Za detaljnu proceduru vraćanja proizvoda obratite nam se direktno podrska-kupcima.hr@studio-moderna.com ili nas pozovite na 01/6442 302

Pitanje: Koliko su sigurni moji osobni podaci?

Vaša privatnost je zagarantirana. Nikada nećemo dijeliti vaše podatke s nekom trećom stranom.

Pitanje: Kada ću dobiti proizvode koje sam naručio/la?

Naručene proizvode šaljemo u najkraćem mogućem roku. Na linku https://www.rovus.hr/isporuka/ provjerite informacije o dostavi. Ako željeni proizvod nemamo na zalihi, rok isporuke se produljuje. O roku isporuke naručenog proizvoda bit ćete detaljno obaviješteni telefonom kada budete potvrđivali narudžbu.

Pitanje: Kako dostavljate vaše proizvode?

Proizvode dostavlja kurirska služba, a iznos poštarine ovisi o masi pošiljke.Troškovi dostave dodaju se vašoj narudžbi pri kreiranju narudžbe, a o njima ćete biti detaljnije obaviješteni prilikom zaključivanja narudžbe.

Pitanje: Kako mogu znati je li moja narudžba zaprimljena?

Dobit ćete e-mail poruku kojom ćemo potvrditi da smo zaprimili vašu narudžbu, a u najkraćem roku naši će vas agenti kontaktirati telefonom kako bi vam pružili dodatne informacije o isporuci i troškovima dostave.

Pitanje: Mogu li otkazati pogrešno poslanu narudžbu?

Ako iz bilo kojeg razloga želite otkazati vašu narudžbu, obratite nam se na e-mail adresu podrska-kupcima.hr@studio-moderna.com ili nas kontaktirajte telefonom na broj 01/6442 302.

Pitanja poslije kupnje

Pitanje: Moj proizvod je oštećen, što sada?

Nazovite 01/ 6442 - 302 i procedura za vraćanje proizvoda bit će vam detaljno objašnjena ili pošaljite e-mail s vašim zahtjevom na adresu podrska-kupcima.hr@studio-moderna.com.

Ukoliko je vaš proizvod još uvijek pod garancijom (potvrdu o garanciji dobili ste zajedno s proizvodom i računom), potrebno je proizvod poslati zajedno s važećom potvrdom o garanciji i računom (može i kopija) na sljedeću adresu:

  • STUDIO MODERNA - TV PRODAJA d.o.o., Ivekovićeva 4, 10000 Zagreb

Mi ćemo vas kontaktirati i s vama dogovoriti detalje oko primitka popravljenog proizvoda.

Molimo vas da u obzir uzmete da bez važeće dokumentacije o garanciji i računa o kupovini nećemo moći pokriti troškove popravka.

VAŽNO! Vraćanje zbog nezadovoljstva proizvodom nije moguće izvršiti za proizvode kupljene kod naših franšiznih i veleprodajnih partnera.

Pitanje: Koliko traje garancija na moj proizvod?

Proizvodi za koje dajemo jamstvo u skladu sa zakonom i jamstvom određenim od strane proizvođača imaju jamstveni list na kojem je određena duljina jamstvenog roka.

Za više informacija molimo vas da pogledate Pravila poslovanja.

Narudžbe

Pitanje: Mogu li promijeniti ili otkazati svoju narudžbu?

Ako želite promijeniti ili otkazati vašu narudžbu, ili ako je potrebno izmijeniti podatke o uplatitelju, molimo vas da nam pošaljete e-mail ili nas nazovete na broj 01/6442 -302 i mi ćemo za vas promijeniti narudžbu ili je otkazati. Ako je proizvod već napustio skladište, nećemo moći promijeniti narudžbu; samo ju možemo otkazati.

Pitanje: Koji je status moje narudžbe?

Najbrži način da provjerite status svoje narudžbe je da nas kontaktirate pozivom na 01/ 6442 - 302 ili nam pišete na email adresu: podrska-kupcima.hr@studio-moderna.com. Molimo vas da nam pružite što više informacija o narudžbi koju treba provjeriti (ime, prezime, adresa, broj telefona...).

Pitanje: Proizvod koji želim nemate na zalihi, što mogu napraviti?

Nažalost, proizvode imamo u ograničenim količinama. Ako neki proizvod nemamo na stanju, rok isporuke se produljuje. O roku isporuke naručenog proizvoda bit ćete detaljno obaviješteni telefonom u roku od 2 dana nakon što izvršite narudžbu.

Srećom, ovo se događa vrlo rijetko. Ponude na web stranici ažuriraju se svakodnevno i proizvodi koje nemamo na stanju povlače se u najkraćem mogućem roku. Također, vrlo rado ćemo vam ponuditi adekvatan zamjenski proizvod.

Bit ćete informirani o promjenama u statusu vaše narudžbe e-mail-om ili telefonom.

Dostava proizvoda

Pitanje: Koliki su troškovi dostave?

Troškovi dostave uračunati su tijekom kreiranja narudžbe, a ovise o masi pošiljke. Za Dormeo krevete poštarina je fiksna i iznosi 300 kn.

Pitanje: Koliko vremena je potrebno da dobijem svoju pošiljku?

Nakon ostavljanja narudžbe na našoj web stranici kontaktirat ćemo vas da bi potvrdili adresu i datum isporuke.

Na linku https://www.rovus.hr/isporuka/ provjerite informacije o dostavi.

Ako željeni proizvod nemamo na zalihi, rok isporuke se produljuje. O produljenom roku isporuke naručenog proizvoda bit ćete detaljno obaviješteni telefonom u roku od maksimalno 2 dana nakon što izvršite narudžbu. Za vrijeme trajanja većih prodajnih akcija poput „Crnog Petka“, moguće je da ćemo vašu narudžbu obraditi bez kontaktiranja. To znači da je s vašom narudžbom sve u redu, te da je poslana na daljnju obradu.

Za sve dodatne informacije vezane za vašu narudžbu, ljubazno vas molimo da nam pošaljete e-mail na adresu: podrska-kupcima.hr@studio-moderna.com ili nas nazovete na 01/6442 302, a mi ćemo odmah utvrditi što se dogodilo s vašom narudžbom

Pitanje: Mogu li birati kada će mi proizvod biti dostavljen?

S agentom možete dogovoriti datum dostave prilikom potvrde narudžbe, a mi ćemo se potruditi da ispoštujemo vaše želje.

Pitanje: Je li obavezno osobno preuzimanje paketa?

U slučaju plaćanja pouzećem (po dostavi u gotovini), morate osobno preuzeti proizvod i potpisati njegov prijem.

Pitanje: Što ako se predomislim a još uvijek nisam primio/la proizvod?

Ljubazno vas molimo da nas obavijestite ako ste se predomislili - što je prije moguće. Tako ćemo moći otkazati narudžbu bez dodatnih troškova s vaše strane. Pišite nam na podrska-kupcima.hr@studio-moderna.com ili nas kontaktirajte telefonom na 01/6442 302.

Naši proizvodi imaju 14 dana garancije na povrat novca, tako da proizvod možete isprobati i kod kuće kako bi procijenili odgovara li vam prije nego što donesete konačnu odluku.

Pitanje: Dostavljate li i izvan Hrvatske?

Ne dostavljamo izvan granica Republike Hrvatske.

Povrat robe

Pitanje: Kako mogu vratiti proizvode iz narudžbe?

Nazovite 01/ 6442 302 i procedura za vraćanje proizvoda bit će vam detaljno objašnjena, ili možete poslati e-mail s vašim zahtjevom na adresu podrska-kupcima.hr@studio-moderna.com.

Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana, bez navođenja razloga.

Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i ovaj primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora.

VAŽNO! Vraćanje zbog nezadovoljstva proizvodom nije moguće izvršiti za proizvode kupljene kod naših franšiznih i veleprodajnih partnera.

Pitanje: Koliko traje povrat novca kada vratim proizvod?

U roku od 14 dana od prijema obavijesti o raskidu ugovora, na način na koji je uplata izvršena. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad..

Pitanje: Koliki su troškovi slanja proizvoda koji vraćam?

Troškovi slanja prilikom vraćanja ovise o vrsti usluge/odabiru distributera.

Informacije o plaćanju

Pitanje: Koje oblike plaćanja prihvaćate?

Trenutno prihvaćamo sljedeće oblike plaćanja:

  • Plaćanje pouzećem (po dostavi)
  • Plaćanje na rate. Molimo vas pročitajte Plaćanje na rate kako biste saznali više.
  • Plaćanje karticama PBZ (Amex, MasterCard, Visa, Maestro, Visa Inspire), Erste Diners, ZABA (Visa Avenue Mall, MasterCard, Maestro)

Pitanje: Prihvaćate li međunarodne kartice?

Trenutno prihvaćamo kartice VISA, Amex, Maestro, Diners ili MasterCard.

Pitanje: Kako funkcionira plaćanje pouzećem?

Kada dostavna služba dostavi paket, potrebno je platiti iznos narudžbe, i pošiljka je vaša.

Pitanje: Je li sigurno plaćati kreditnom/debitnom karticom na vašoj web stranici?

Da. Naši partneri za plaćanje karticama pažljivo su odabrani, te se vaše plaćanje karticom odvija na siguran i vjerodostojan način.

Više o sigurnosti možete pročitati ovdje: 100% sigurna kupnja.

Tehnologija

Pitanje: Što su kolačići (Cookies)? Moram li dozvoliti kolačiće u mom pregledniku?

Kolačići (Cookies) su male datoteke koje su privremeno pohranjene na vaš tvrdi disk, tako da naša stranica može prepoznati vaše računalo kada nas sljedeći put posjetite. STUDIO MODERNA – TV PRODAJA d.o.o. koristi ih isključivo zbog prikupljanja podataka koji su vezani za posjetu našim internet stranicama, zbog dodatne funkcionalnosti ili u svrhu procjene djelotvornosti svoje prisutnosti na Internetu.

Za više informacija o tome kako koristimo kolačiće, pročitajte naša Načela privatnosti.

Pitanje: Pri procesu naručivanja dobivam poruku da je došlo do greške. Što mogu napraviti?

Molimo vas da najprije provjerite jeste li sve podatke ispravno unijeli. Polja s podacima koji nedostaju ili nisu ispravni bit će označena crvenom bojom.

Ako i dalje ne uspijevate završiti narudžbu, pokušajte zatvoriti web stranicu i ponovno ju otvoriti te ponoviti narudžbu. Ako se poruka i dalje bude javljala, molimo nazovite nas ili pošaljite e-mail.

Vaše informacije

Pitanje: Moja e-mail adresa se promijenila, kako da ažuriram taj podatak?

Vašu e-mail adresu ažurirajte prijavljivanjem na vaš korisnički račun, te klikom na kategoriju "Pretplate na e -obavijesti".

Pitanje: Kako mogu promijeniti svoju lozinku?

Vašu lozinku možete promijeniti prijavom na vaš korisnički račun, te kliknite na kategoriju "Informacije o računu".

Pitanje: Kako mogu zatvoriti svoj korisnički račun?

Ako želite zatvoriti svoj korisnički račun, molimo vas da nam pišete na adresu podrska-kupcima.hr@studio-moderna.com i mi ćemo to učiniti za vas.