Vaša košarica je trenutno prazna.

Probaj

O nama

Povijest Rovusa

Početak brenda seže u 2005. godinu, kada je tvrtka Studio Moderna uočila potencijal u prodaji proizvoda za čišćenje. To je dovelo do ideje o stvaranju novog brenda - Rovusa, koji je polako tražio svoje mjesto na tržištu.

Prvi proizvod koji smo razvili i predstavili tržištu bio je jedan od najuspješnijih proizvoda iz te kategorije - Rovus vodeni usisavač. Ovaj tipični proizvod za TV publiku odlično je prošao kod gledatelja zbog garancije 99% čišćeg i svježijeg zraka u našim domovima. Njegova je popularnost bila uistinu opravdana jer je u to doba bio jedan od najnaprednijih vakuumskih čistača, opremljen snažnim sustavom filtracije te poboljšan s nekoliko regularnih i jednim HEPA filterom. Zajedno s napretkom tehnologije proizvod je bio poboljšan još dva puta do 2013, a za to je vrijeme uspio osvojiti povjerenje naših kupaca koji cijene čist dom.

Uspjeh brenda Rovus potkrijepljujemo činjenicom da smo proteklih godina prodali više od 720 000 Rovus proizvoda. Pozitivne reakcije naših kupaca potaknule su nas da još više ulažemo u razvoj ovog brenda. Naš cilj je zadovoljan kupac koji želi inovativne, učinkovite i jedinstvene proizvode koji će čišćenje učiniti lakšim. Lansiranjem novog proizvoda u 2008. - parnog glačala - proširili smo asortiman na novu kategoriju proizvoda koja je pratila trendove u peglanju - okomito peglanje na paru.

Naš je napredak bio opravdan izlaskom nove generacije Rovus proizvoda na tržište - robotskog vakuumskog čistača Smart Power, koji je nudio isplativiju inačicu ovakvih čistača na tržištu.
Slijedi nastavak u procesu prepoznavanja brenda, kada smo 2014. predstavili novu kolekciju poznatu pod nazivom Bluepower G1 koja se sastojala od inovativnih proizvoda poput robotskih električnih ili ručnih vakuumskih čistača, parnih čistača i jedinstvenih proizvoda za čišćenje prozora.

Rovus danas i u budućnosti

Razvoj brenda i sve veća raznolikost proizvoda koje smo nudili tržištu vrlo je dobro prihvaćena kod naših kupaca, što nas je potaknulo na daljnji razvoj te smo 2017. ponosno najavili predstavljanje više od 50 proizvoda iz različitih kategorija.

Vodeći se pozitivnim reakcijama kupaca poboljšali smo našu liniju Bluepower G2 te proširili ponudu različitih proizvoda iz linije Gold koja je predstavila proizvode za njegu odjeće. Predstavili smo i nekoliko inovativnih proizvoda iz našeg regularnog asortimana; od multifunkcionalnih proizvoda za čišćenje pa do proizvoda za poboljšanje kvalitete života.

Budućnost brenda Rovus vidimo u još kvalitetnijoj ponudi proizvoda iz već postojećih kategorija proizvoda za čišćenje, njegu odjeće te proizvoda za poboljšanje kvalitete života. Namjera nam je probiti se i na tržište proizvoda za osobnu njegu, nudeći tako zaokruženu cjelinu proizvoda koji će našim kupcima olakšati svakodnevu brigu za sebe i svoj dom.
Sve ove godine Rovus je uvijek slijedio svoj prvotni cilj: pojednostaviti svakodnevicu svojim kupcima; Rovus - Čini život lakšim!

2005

Razvoj brenda Rovus

2006

Prvi proizvod koji je razvijen i predstavljen - Rovus vodeni vakuumski usisavač

2008

Pedstavljanje Parnog glačala donosi novi trend na tržište - okomito glačanje

2014

Nova linija Bluepower G1

2016

Predstavljanje našeg najpopularnijeg proizvoda: Rovus Spray Mop čistača

2017

Još jedan hit proizvod: Handy Heater priručna grijalica

2018

Predstavljanje Rovus Arctic Cooler prijenosne mini klime

2019

Budućnost donosi još kvalitetnih proizvoda koji će zadovoljiti potrebe naših kupaca.